Administratie

In het basis pakket is inbegrepen * :

- aan- en verkoopfacturen ordenen, inscannen, doorsturen

- bankafschriften controleren, afvinken, inscannen, doorsturen

- kasboek controleren, inscannen, doorsturen

- aanvragen missende facturen aan uw leveranciers

- maandelijks ophalen van uw documenten

- u kan uw facturen ook digitaal naar ons doorsturen, welke wij dan afdrukken

- maandelijkse digitale update met een overzichtelijk overzicht van uw administratie

- afhankelijk van uw BTW aangifte maandelijks of per kwartaal alles digitaal doorsturen naar uw boekhouder

- na elk kwartaal meeting van ongeveer 1u

- opslag van uw boekhouding

- opslagdoos die maandelijks wordt gewisseld

 

In het basis pakket is NIET inbegrepen ** :

- het betalen van uw aankoopfacturen

- het opmaken van uw verkoopfacturen

- het verzorgen van uw promomateriaal

- maken van een bedrijfsvideo

Aantal documenten per maand :

- 100 documenten : 150€

- 200 documenten : 275€

- 300 documenten : 400€

- 400 documenten : 525€

- 500 documenten : 650€

 

Promo

Bedrijfsvideo : 500€ voor een promofilmpje van 3 minuten.

Opmaak logo : 300€

Professionele fotoreportage, foto's die u kan plaatsen op uw website of social media : 250€ 

Opmaak visite kaartjes : 150€ ( incl. 100 visitekaartjes )

Opmaak flyer : 250€ ( incl. 100 flyers )

Opmaak andere : posters, menu kaarten, uitnodigingen, promo materialen, ... Offerte op maat.

                

Offerte op maat

Wij kunnen ook uw verkoopfacturen opmaken, enz.

Na overleg maken wij een offerte op maat van uw wensen.

Laat het niet na om hierover contact met ons op te nemen.

 

 

* Eenmalige opstart kost van 25€ excl. BTW voor de aanmaak van uw dossier.

   Opslagmappen worden aangerekend aan 7,50€ excl. BTW per stuk (inclusief tussenbladen).

   Digitale facturen worden voor u afgedrukt met een maximum van 100 per maand.

   Per extra 25 begonnen afdrukken wordt er 2,50€ excl. BTW aangerekend.

 

** Deze service kunnen wij u ook aanbieden.